k edebiyat dergisi, sayı: 22; 2 mart 2007

  k dergisi içeriği                     yayın tarihi: 02.03.2007

sayfalar, içerikleri ve yazarları

2-4: novalis "mavi çiçeği arayan çocuk" ali bayburt

5: katherine mansfield "bir mektup: sana olan aşkım öylesine mükemmel ki"

9-11: katherine mansfield "pırıltımı hayatımla ödüyorum" ahmet celal

12-15: erich m. remarque "savaştı ve yazdı" cana yalçın

16-17: krates "dünya benim yurdum" pelin özgür

18-23: alexandr puşkin "isyana katıldım, çar hazretleri" cansu yılmazçelik

24-27: vasconcelos "tanrı'nın lanetlediği düşler" hazal yılmaz

28-33: joseph pulitzer "özgürlük heykelini diktirdi" perihan özcan

34-35:  mustafa öneş "şiir kuşatması: bıçak sırtında dansetmek" pakize barışta

derginin kapakları ve içinden sayfalar



9-11: katherine mansfield "pırıltımı hayatımla ödüyorum" ahmet celal








(sayfaları orjinal boyutunda görmek için ayrı bir pencerede açıp büyütebilirsiniz.)


Yorumlar